luni, 1 noiembrie 2010

Dovada ca sunt un nebun!

Astazi am simtit pur si simplu nevoia de a fi tampit,astfel si prin urmare,mi-am exprimat sufletul de om nebun pe hartie:)).totul e la misto,deci nu ma luati in serios;),iar in cantitate mai mare sau mai mica,am vrut sa portretizez o situatie extrema:relatia unui om diferit,poate chiar unic,intr-o societate conformista,colectiva.


Doamnelor si domnilor,faceti cunostiinta cu Gerorgica.Da,dupa cum puteti vedea,Georgica este un copil destul de trist.Nu are prieteni.*Aww…*.Chiar asa oameni buni.De mic copil a avut mari problem cu integrarea sociala,datorita faptului,ca nu-i pasa!In timp ce colegii lui discutau despre masini si fotbal,Georgica a luat “decizia gresita” sau cum ar spune un redneck luat direct din sudul SUA-i,”he didn’t give a piss”.Astfel,dezvoltandu-se intr-un mediu lipsit de “brainwash”,Gerogica castigase o perspective valoroasa,totusi el ramane singur pana in ziua de astazi.*Aww…*.Intr-adevar oameni buni.Georgica nu avuse parte de prea multa fericire in viata din punct de vedere social.Acum,dragii mei spectator,ii vom adresa lui Georgica cateva intrebari:
-Buna Georgica,cum te simti?
-Bine,un pic stanjenit.Sunt pentru prima oar ape o scena.
-Eh,Georgica,stii cum e:Odata pe scena ce vei urca,inima pe scena iti va ramane pentru totdeauna.
-Banuiesc ca da…
-Acum spune-mi Georgica,care este cea mai mare dorinta a ta?Nu fi stanjenit!Poti avea incredere!
-Aaa…pai…sa am un prieten adevarat…
Ah…Ati auzit doamnelor si domnilor?Acest baiat de fata,este un exemplu de pura inocenta.Georgica,fiindca dai dovada de atata puritate,trebuie sa te rasplatim!Ai devenit puternic in singuratatea ta de cinci ani.Astfel doamnelor si domnilor,este onoara mea sa va invit pe fiecare in rand sa il umiliti in direct la televizor,pe acest baiat,oferindu-I si mai multa mizerie din care sa renasca.Iar ca un bonus fiindca esti asa de cuminte,i-am invitat sip e colegii tai,aici,in direct,pentru a-ti crea o impreuna cu ceilalti trauma vietii tale!Sa vedem reactia!
-C-c-ceeee?Nu!NU!NUUUUUUU!AAAAAAAAH!*trauma...*

2 comentarii: